Jul 22, 2008

Happy Day..

last sunday, outing wif fara n shee to sunway pyramid. lamanya xjupe korang kan..shee buat idea gile apabila pg2 kejut aku bgn pagi ajk breakfast..apa ke hal lak..sure fara x akan bgn pg2 utk berbreakfast bersama2, haha..

fetched fara n jupe shee kt pyramid..*thanx fara,brg2 dr bandung n jakarta sangat shantek!* punyala lama nk amik barang tu dr ko, nasib x bersawang, haha..

gerak da tghari, for sure parking full..abis masa dok cari parking je..perut da lapar...sementara tunggu shee sampai,p lepak+minum kt secret recipe dulu n jln2 dulu smbl mulut xberhenti2 borak...then baru lunch kt nando's..

2 ari lps shee ada call aku semata2 nak ajak aku p mkn kat nando's..da la last thursday aku cuti n lepak+shopping kt klcc sorang2, dia p genting..*dia sangat suka nandos* n akan ajak aku kalau nk mkn nando's..

shee hanya lepak ngan aku+fara kt nando's je, pas tu terus blah...hahaha..kurang asam punya kawan...xpela, dia de hal lain..aku n fara meneruskan xtvt kami di sana..sempat beli baju..n b4 balik mesti xlupa j.co for me...hahahah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...