Apr 20, 2009

Till When

dear bf,

i tau dr awl kita kenal, kita sudah berjanji dan terima masalah kita seadanya tp i punya hati dan perasaan yang terpaksa ditanggung seorang diri. apabila sering bersama berkongsi suka dan duka,rasa sayang makin bertambah-walaupun hanya sebagai kawan rapat. segala tohmahan orang kita hadapi bersama kerana hanya kita yang tahu apa yang terbaik buat kita.

tp, smp bila harus begini?

i tahu u tak akan tinggalkan dia untuk i tp u seolah-olah bagi harapan pada i apabila mengatakan tidak tahu nasib di masa hadapan. tp bila tarikh sudah ditetapkan, i dah tak boleh nak kata apa melainkan mendoakan yg terbaik utk u all n diri i sendiri. hanya u n dd di hati i, tp jodoh i dgn siapa i tidak tahu,mungkin lambat lagi kot, klu dia pun masih mengejar cita-citanya demi masa depan dia, i rela mengalah dan telah mengalah sejak dari dulu lagi sebenarnya.

u pun tahu i sangat cemburu pada dia sejak dari awal lagi dan u pula cemburu pada kwn2 i yang telah i maklumkan pada u dari awal lg,tp pelik kenapa u tak jeles pd dd? krn u tahu u tak akan amik i dr dd kan? :(

thanx kerana memberi ruang pd diri ini mengenali dgn lebih dekat diri u, mengajar i erti hidup dan memberikan banyak nasihat, i akan ingat janji kita selamanya, n also thanx 4 da sweetest memories that we had together.

ya Allah, kau kuatkanlah hati hambamu ini untuk menerima dugaan sebegini dan kurniakanlah kebahagiaan buat dirinya.

truly,


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...