Mar 26, 2009

Budak Nakal

kecik2 dah pandai bergaya, dah pandai nyanyi..anak sapa la nih...lama la tak jumpa dina, dah besar pun kan..ni sbenarnya sepupu aku, maya irdina..skrang sudah 4 tahun, dulu masa kecik bukan main lagi nakal, kalau tak dapat apa yg dia nak, abis satu umah dgn jeritannya yg ala2 tarzan tu. dia lah penghibur sekeluarga nak2 kalau time berkumpul ramai2, bersama2 ngan haikal (anak spupu aku aka k.lie)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...