May 7, 2009

Rasa nak makan org je

di saat hidungku terbau sambal tumis ikan bilis jiran aku memasak *xtau jiran mana satu, syik bau masakan sedap je ari ni* , aku je yg tak makan2 dok tunggu org itu.

janji dari ari tu nk p tgk wayang sama2, ku pun mengambil cuti *baik kan saya nih..*

tetiba de keje lak kt n9...
ok fine, janji nak blk awal lepas settle sume keje tp xsmp2 gak...
janji akan sampai 6pm tp senyap je till me yg kena texting dia...
de keje lain pulak...kul 8lak...
sudahla, guer udah pening...
xmau dah jumpa..*majuk buat*
let me cool dulu...hot sgt nih!
perut pun lapar...tunggu dr tghari lagi...

**
smlm pun mcm tu...

dah tau kena jupe bos, pandai2 la bg masa, blk keje awal skit ke, bg alasan pd kawan ke.. *lu pikirla sndiri-kata nabil*

hati sume org mau jaga jgn smp kawan dah hilang kepercayaan pada kita.


kesimpulannya;

Jangan berjanji kalau rasa tidak boleh menepati..tau la keje mcm ni tp sendiri mau ingatla.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...