Jun 18, 2009

Im Sorry

dear bf yg kusayang,

sorry, im really sorry...

i cuba untuk mencari kebahagiaan untuk diri i sendiri..i cuba tidak mahu kacau hidup u...tak lama lg u nak kawen kan...knp perasaan cemburu sangat menebal dlm diri u? u sudah memilih 1 daripada 2, dan sedihnya, i bukan pilihan u. tak pe, i boleh terima cos i tahu, i datang lewat dlm hidup u..

i sangat terkejut dan confused bila u berkeadaan begini, r u ok? i tau, u tak ok...i tak sangka smp mcm ni sekali jadinya. kalau i tau, better i diam je *tp bukan nak sorok@sembunyikan dari u*

i betul2 terkejut bila u gtau u hampir nk putuskan pertunangan u demi i..betul ke? dulu may b i byk memaksa u untuk memilih i, tp u sekeras2nya sudah membuat keputusan dengan memilih dirinya dan i sudah boleh terima hakikat tersebut..jgn lukakan hati wanita lagi. dulu u penah dikecewakan dan harapnya u tidak mengecewakan dia pulak hanya kerana i. biarlah hati i shj yg terluka, kerana i sudah bersedia apabila kwn dgn u dan terima segalanya walaupun pd mulanya i rasa tertipu bila u tak bgtau status sebenarnya.

..tp sekarang, bila seorang lelaki i sebut namanya, u terus melenting..dr seketika, u kata boleh menerima kenyataan tp hakikatnya tidak. u hanya pura2 shj. i tahu u sgt sygkan i smp tidak mahu i berkawan dgn org lain kan...i pun mahu mencari kebahagiaan untuk diri i..dah la dd membiarkan i sorang2 kt sini, i hanya ada u je nak berteman. mmg dgn u, i bahagia..tp itu sekarang, dan penghujungnya apabila u kawen..i tak boleh mengganggu rumah tangga org, hanya boleh jadi kwn biasa shj..mjls u pun mungkin i tak datang..

kalau dia yg i pilih, i akan bgtau u..masalahnya itu hanya baru permulaan. tak betul2 kenal dia lg..izinkan la saya berkawan dgn yg lain..saya ni baik kan...sepatutnya saya buat derk je kt kamu, dan meneruskan apa yg saya lakukan tanpa hiraukan perasaan kamu. tp tidak, saya masish ada hati dan perasaan. bukan mcm kamu dan membiarkan saya keseorangan bila kamu bersama dia..saya ingat pada janji kita yang kita akan kawan selamanya.

saya akan tetap kawan dgn org lain, berkawan biar ramai tp sayang saya hanya pd yg itu * u knew dat*. wat eva it is, im still love u..melainkan kalau u betul2 dah tak nak kawan n jumpa ngan saya, ok...saya akan mengalah dan terimanya..dulu time sy sakit hati pd dia, kamu mahukan saya kembali kan...utk kali ini xpela, saya redha dgn keputusan kamu.

im sorry, again..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...