Oct 16, 2010

JB, dyla N suzai wedding

CONGRATULATIONS TO DYLA N SUZAI aka DOBON

Oleh kerana enchik suami tiada di rumah, saya hanya menumpang kamal n intan untuk ke majlis perkahwinan dyla di jb siang tadi. Haruslah pegi kan, lagipun tak de apa nak buat di rumah sorang2, kursus pegawai pun tak pegi.

Bertolak pg, sampai sedang elok pkl 1, makan dan tunggu pengantin, sessi bergambar dan terus pulang, tak de singgah mana2. 2 3 org shbt dr HQ hadir sama, yang tak pg kursus lah tu, hehe...

Majlis dyla diadakan di dewan, agak meriah juga dengan persembahan, makanan sgt sedap, ada kambing bakar, *siap tolong makankan untuk encik suami* hehe..saya tak sempat nak merasa laksa johor ekoran sudah kenyang makan nasi beriyani dan kuih muih =) insya allah kalau berkesempatan nak g wedding belah suzai lak 30hb, mau menikmati suasana kenduri di kampung..sapa mau tumpangkan saya? hehehe..

so da piccas.....

dyla yg chanteek..
antara yg hadir bergambar bersama pengantin
2 moms-to-be =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...