Oct 3, 2010

Majlis Doa Selamat dan Solat Hajat

Ma dan abah telah mengadakan majlis doa selamat dan solat hajat di rumah di kg, sempena bakal kelahiran dua orang cucu mereka di bulan novemver dan disember ini. buat mjls keluarga kecil2lan je, panggil orang masjid sikit. kebetulan saya dan suami ada kerja kat besut, sempat bermalam di rumah sblm bertolak pulang ke ibu kota. majlis dibuat pada mlm td, ya&lie tak leh balik sebab nanti diorang nk balik lagi, mertua ya nak g haji. lps kenduri mlmnya, penat kemas rumah, kali ni ma & team *termasuk adik dan jiran* masak sendiri dan saya & suami kena tolong kemas la, penat dorang buat persediaan utk mjls kami itu. ma masak  nasi putih, lauk kari ikan, ayam goreng, kuih muih dan buah2an...owh abis kari ikan satu periuk...=)

utk pulang ke ibu kota, saya dibekalkan dengan sebotol air solat hajat untuk diminum dan dipermudahkan segalanya, amin.

alamak, tak study lagi, assignment pun tak siap lagi, xm semakin hampir...

chow..


27th week,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...