Mar 22, 2011

Pelupa

Semasa dalam pantang sudah menyedari satu dua perkara saya mudah lupa di antaranya, lupa dh mkn ubat ke belum, byk sgt ubat yg nak dimakan, hehe...lagi, lupa barang itu barang ini letak di mana. Cth: lupa baju aleesya letak kat mana, rasanya saya sudah masukkan bajunya bersama2 pampers yg hendak dibuang ke dalam tong sampah. Erk? Lupa kt mana saya letak kad pengenalan, bila dicari rupanya telah diletakkan di dalam pumping bag, setelah digunakan semasa nak check-in kat airport ari tu. Lupa mana letak kad touch n go juga lupa dimana saya letakkan kunci kereta, aiyoh..!

Lupa nak buat itu dan ini. Yang paling besar dan terkini last week. Boleh pulak lupa bawak laptop dtg ofis, patutla hari tu beg rasa ringan jer. Kesudahannya guna pc ofis. Uish, mmg ibu yang melahirkan anak ni akan kehilangan salah satu urat berkenaan ingatan kah? hahaha....harus kena makan byk kismis ni untuk menguatkan lagi ingatkan saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...