Jul 16, 2012

Jealous

Semalam pergi rumah kawan saya, ada makan2 sempena majlis cukur jambul baby Rania.

 For the first time saya tgk Aleesya jealous amat bila mama pegang baby lain. Sebelum ni ok je bila mama pegang baby lain. May be sebab dah makin besar, makin pandai. Mama baru nak dukung baby Rania, dia pun dah menjerit n cebik nak duduk ngan mama jugak.

Camane nak dapat adik kalau Aleesya cam ni...hahha...menurut ibu Rania, dulu sebelum dapat Rania, abg Rania iaitu Rayyan pun mcm tu jugak perangainya, sampai demam2...

Hehe..macam2 kerenah anak2...BTW, makan kat umah Jai n Ina sangat best. Dessert siap ada durian import dari Jelebu lagi =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...