Aug 31, 2012

Me & She

Oleh kerana suami saya bz menguruskan satu event yg besar, tiga hari tidak jumpa dgn beliau :(

Saya pun nak join event itu, jadinya saya telah mencuba jaya utk menaiki kereta berdua dengan Aleesya. Saya hantar Aleesya ke rumah makcik di Sg Buloh, tumpang satu malam. Sebelum2 ni, kalau luar dr Putrajaya saya tak pernah lagi berdua dgn Aleesya dlm kereta. Tau2la kanak2 seusianya. Car seat memang tak nak duduk. Setakat hantar dia kt taska n jln2 area Putrajaya boleh lagi la dia bertahan duduk kt seat dpn sebelah pemandu tu. Dgn syarat, umpan mesti ada seperti mainan ke...buku cerita dia ke..hp saya..dll...nak bagi dia leka. Sebabnya kalau mood dia tak ok, dia pernah panjat kat saya yg sedang memandu. Aiyoo anak!

Kami bertolak dlm lebih kurang 10.00 pagi. Mood Aleesya ok, traffic ok. Berjaya sampai dgn selamatnya sebelum jam 11.00. Hebat! Alhamdulillah, anak mama behave all da way. Umpan makan kerepek kacang dan tgk2 pemandangan luar. Sepanjang perjalanan dia tak nak duduk langsung, berdiri di seat sebelah saya. Mama juga haruslah pandu berhati2 terutama time nak brek dan selekoh2 tertentu. Nanti mama kasi hadiah kat Aleesya k.

Mama pulang dulu. Mama nak work. Nak g enjoy jap dan jumpa papa, haha. Esok Aleesya jumpa papa k. Gonna miss u darling.

breakfast roti+cheese

otw to sg buloh



she's in happy mood nak jumpa kakak dina

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...