Jul 1, 2013

Pesta Floria 2013

Ini kali kedua saya ke pesta floria yg setiap tahun diadakan di Putrajaya. Last time pergi rasanya masa kali pertama Pesta Floria diadakan. Lps tu mmg tak pernah pergi, walaupun dah duduk di Putrajaya. Entah, malas ke kurang berminat ke apa sebab tak tahu. Yg pasti suami mmg tak akan pergi la tempat crowded macam tu.

Rupanya tahun ni dibuat seminggu, rasanya biasa Pesta Floria 3 hari je atau saya yang ketinggalan? haha..Semalam my parent N adik dtg Bangi so saja bawa diorang pergi tgk Pesta Floria. Walaupun cuaca agak mendung, thanx god! Tp tetap panas. Berpeluh2 anak2 kecil itu. Kami pergi sekejap je, tak abis round semua pun. Then singgah pergi minum n balik rumah.

So enjoy the pics..





me 17 weeks, with kakak aleesya



aleesya and her cuzzie, aisyatul
tok ma with her cucus

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...